FORGOT YOUR DETAILS?

תובנות חדשות מדילמות עסקיות שחוויתי החודש

by / יום רביעי, 23 דצמבר 2015 / Published in כללי, קבלו השראה מאחרים, תוצאות בעסקים
מה הדילמה שלכם

דילמות הם מנת חלקנו ויום- יומנו.
אני לא מכירה אנשים שלא חווים דילמות בחייהם ולא משנה אם זה בהורות, קריירה, זוגיות,לגבי עצמם וידה..ידה…ידה…( איך פספסתי את סיינפלד??? לפעמים אני כזו לא מחוברת!)

מה טוב בדילמות?
אני אוהבת את דילמות!
אני יודעת שאני יחסית חריגה אבל דילמות לתפיסתי הן הזדמנות נהדרת לעצור וללמוד משהו חדש – על העסק/ קריירה, על עצמנו ועל מי שאנו בתוך מעגלי חיינו ומשם לצמוח ולשפר את ההתנהלות ושביעות הרצון שלנו.

טיפ מיידי ממני – יש לך דילמה? לשתף!
חוכמת ההמונים היא חוכמה אדירה!
כשנצמדים לאנשים שיכולים לסייע לך לפרש את הדילמה באופן אובייקטיבי
ליצירת דיון מאפשר ומלא רעיונות שמותאמים לך – הרווח הוא אדיר עוד יותר!
כך הרווחתי אתמול את חוכמת ההמונים כששיתפתי בפייסבוק את הדילמה שלי  🙂 ממש כאן

הדילמות שאני התמודדתי איתן והתובנות והפעולות שלקחתי לדרך:

כנס עמותת יסמין בעכו – התרגשתי, התכוננתי, נערכתי, התאמתי , נסעתיייי ובאמת שהיה כנס מדהים!
אמה…מה…כשאת המרצה האחרונה ויש עיכוב בלוחות הזמנים ויו"ר העמותה כבר צריכה לצאת…
את נשארת עם חצי קהל ועם צביטה בבטן….
הדילמה? האם לשמור בבטן או לעשות עם זה משהו?
תובנה: אף פעם לא שמרתי בבטן, אז למה להתחיל עכשיו?
הפעולה: לתכנן באסרטיביות איך אפשר למנף את זה. תכנון שתורגם בפועל לשיחה נעימה ומלאת רעיונות עם מפיקת הכנס שהזמינה אותי.

גבולות או לא להיות?– אני מתאהבת מאוד מהר בלקוחות שלי! וטוב לי עם זה!
ערב אחד לקוח, שסיים תהליך לפני כמה חודשים, פנה אלי בבקשה לעבור על מסמך שכתב עבור ארגון. המכתב לא נוסח היטב והיה נכון לשבת לפגישה נוספת ולשפץ אותו כדי שימכור ויביא תוצאות.
הדילמה? האם לסייע בטיפים כך שהלקוח ייקח ויעשה לבד או לדרוש תשלום עבור הזמן שאני עושה את זה עבורו?
תובנה: לקבל החלטה ולקחת עליה אחריות !
הפעולה: ערכתי את המסמך בפינשים הכרחיים ומתוך ידיעה שזה ייקח לי כמה רגעים ושלחתי אותו עם שאלות למחשבה להתמודדות אישית כדי לחסוך ללקוחו שלי זמן וכסף ולי להיות נאמנה לגבולות שלי.

תמחור – בשנה האחרונה העליתי את המחירים שאני גובה בעת השירותים שלי.
אני יודעת שאני נותנת המון ערך מוסף וכמו שאני ממליצה ללקוחותיי, תמיד עם היד על הדופק למה שקורה בשוק.
כשיצרה איתי קשר לקוחה שסיימה לפני חצי שנה את התהליך וביקשה לתאם פגישה, שיתפתי אותה שההשקעה שלה היום שונה.
הדילמה:  האם לשמור את המחיר ללקוחות מהעבר או להתאים את זה למודל התמחור שלך היום גם אם זה כרוך בלהפסיד לקוחה נאמנה?
תובנה: אני מחליטה- אני המנ"כלית של העסק שלי! גמישות עסקית היא הכרח להתנהלות עסקית אפקטיבית
הפעולה: שיתפתי את הלקוחה במצב. הגענו למסקנה שאם נהייה יעילות נוכל להספיק את כל ציפיותיה בפגישה אחת ועם הנחה קטנה ומודעת, נצא שתינו עם WIN- WIN

אם גם לכם יש דילמה, מוזמנים להגיע למרחב עסקי לבעלי עסקים – להתייעץ. להתאמן. לשמור על הקצב ב- 29.12פרטים כאן

ואם אהבת ונתרמת – התגובה והשיתוף שלכם זה הכיף הגדול שלי!
שלכם,
שחף

 

 

 

One Response to “תובנות חדשות מדילמות עסקיות שחוויתי החודש”

  1. נורית says : הגב

    יקירה,
    איך שאני נתרמת מכל צעד שלך, מדהימה שכמוך.
    רוצה להרחיב קצת: בעניין לשתף בדילמות – מסכימה איתך לחלוטין. אין ספק שהתייעצות עם אחר תמיד מניבה תוצאות טובות יותר. לא רק ששומעים דעה נוספת, אבל עצם העובדה שאני שומעת את עצמי – מובילה לתובנות. מכירה את זה מהעולם שלי, כמה שזה מצחיק -כשאני מספרת חלום שלי למישהו אחר – אני פותרת אותו לעצמי בצורה טובה יותר…
    בעניין חוכמת ההמונים יש לי תהיות לאחרונה. חוכמת ההמונים למשל, שמה לנו את ביבי בשלטון 9 שנים ארוווווכות ומייסרות… או חוכמת ההמונים שהולכת ומקצינה במחוזותינו – האם היא נכונה??
    חומר למחשבה…

    שבת שלום אהובה. המשיכי להעשיר ולהאשיר את הקהילה שלך .

כתיבת תגובה

TOP