FORGOT YOUR DETAILS?

תשוקה עסקית או מדד ההכנסות – מיהו המצפן המוביל?

by / יום חמישי, 15 אוקטובר 2015 / Published in תוצאות בעסקים

אומרים שדברים לא מתרחשים סתם – נכון?

כך יצא שלאחרונה הגיעו אלי לקוחות שהדילמות שהציגו בפני, סבבו סביב השאלות הבאות:
מה עושים אם יש לנו שירותים ומוצרים שאנחנו לא כ"כ נהנים מהם למרות שהם כן מייצרים לנו הכנסות?
ומה עושים אם יש לנו שירותים ומוצרים שאנחנו נהנים מהם מאוד אבל הם לא רווחיים?
האם ל"לחסל" שרות? איך לעבוד בשת"פ כך שעדיין המותג שלי יהיה בפרונט מול הלקוח? ועוד ועוד….

אתמול, בעודי שופכת רוטב מייפל על הבצק שהפשרתי למרות שתכננתי לעשות ממנו פיצה (אי אפשר להוציא את פולנייה מהפולנייה), הבנתי שיש פה תורה שלמה!

תכירו את מדדי התשוקה וההכנסות  – כל התורה במודל אחד

תשוקה והכנסה

מה עושים עם זה?

א. מפו את השירותים והמוצרים שאתם נותנים בעסק שלכם וציינו מה מדד התשוקה שלכם ומה מדד ההכנסה לכל שרות / מוצר

ב. מקמו את השירותים והמוצרים שמיפיתם לפי הגרף המצורף

ג. התחלה של עבודה להצלחה עסקית –  2016: למשל
תשוקה עסקית גבוהה – הכנסה גבוהה: לשמר + יזמות יצירתית: לחשוב על פיתוח מוצר/ שרות משלימים בתחום.
תשוקה עסקית נמוכה – הכנסה גבוהה: בניית מודל שיתופי פעולה שמשאיר אצלכם הכנסה ומאפשר לכם להשתחרר מלקחת את מלוא האחריות עליכם במתן השרות/ מוצר ו/ או יצירת מנגנוני הכנסה פאסיבית.
תשוקה עסקית גבוהה – הכנסה נמוכה: בחינה מחודשת של הקהל העיקרי המוגדר ומיפוי הקהל המשפיע שיכול להביא לכם קהל רלבנטי.
תשוקה עסקית נמוכה – הכנסה נמוכה: לשחרר באהבה ולפנות לכם את הזמן והאנרגיות.

אהבת? נתן לך חומר למחשבה?  האם יש לך רעיונות אחרים שעובדים במקרים שונים של הגרף? מוזמנים לשתף

4 Responses to “תשוקה עסקית או מדד ההכנסות – מיהו המצפן המוביל?”

  1. חן says : הגב

    תודה על הפוסט המעניין

    • admin says : הגב

      תודה לך יקרה על התגובה! שמחה שאהבת

      • admin says : הגב

        תודה נוריתוש יקרה על תגובתך!
        את ללא ספק חווה דילמות ופניה להתיעצות יום יום מעצם עיסוקך.
        לא בטוחה שחוכמת ההמונים היא שבחרה את ראש הממשלה הנוכחי…מה שבטוח הוא שההמון כן:-)
        חיבוק ממני יקירה

    • admin says : הגב

      תודה רבה חן יקרה על תגובתך!
      שבוע טוב

כתיבת תגובה

TOP