FORGOT YOUR DETAILS?

טיפים להגדלת המכירות בתקופת חגים – איך לא להיות " עוד ברכת חג "

by / יום שלישי, 15 ספטמבר 2015 / Published in תוצאות בעסקים
הצלחה

אחורי חג שמח!

כמה ברכות חג אתם ראיתם? ת'אמת!
המוני ברכות חג נצפו ברחבי הפייסבוק, האימייל, בווטס אפ כולל אלפי שולחנות חג ערוכים –אין ספק שמייח בלב!

ביננו…, אחרי הברכה ה- * ( תשלימו בעצמכם…) כבר מתיש,  More of the same, נמאס ועוד שנייה…
חשבתי שאני מוכנה לחזור לחופש הגדול – אמאל'הההה!

אז לוותר על ברכת חג?

ברכת חג היא עוד נקודת מגע וקשר עם הלקוחות / לקוחות פוטנציאלים שלא נוותר עליה בכזו מהירות.
היא משמחת, מזכירה ללקוחותינו ועוקב יינו כי אנו כאן  וכי אנו זוכרים אותם, שוברת שגרה ומכניסה לאווירת החג.

אז קבלו ממני בחגיגיות –
טיפים להגדלת המכירות בתקופת חגים – איך לייצר ברכה שתתפוס את העין ותשרת אותנו עסקית?

  • ראשוניות – היו הראשונים לברך ולאחל, גם אם זה כמה ימים לפני החג. ואם לא הספקתם, היו האחרונים!
    "חוק הראשוניות והאחרוניות" אומר כי כך יזכרו וישימו אליכם לב יותר.
    דוגמה נפלאה של דקלה עמית, בעלת "תיבת ההפעלות" עם ערכה שכולה טוב .
    הברכה נשלחה 10 ימים לפני החג וזכתה למאות הורדות וים תשומת לב:

    דקלה עמית- לפני החג

 

  • נדיבות –  הכניסו לברכה טיפ מתחום עיסוקכם. כך גם יזכרו מה אתם עושים וגם תתנו ערך –  ולקהל שלכם יהיה שווה לעצור, להתעמק ולשמור. דוגמה יצירתית של אלכסנדרה לזובסקי, בהשראת סדנת יצירה סביבתית שהיא מנחה:
    אלכס- לפני החג
  • פשטות – מסר פשוט ומחובר לתחום עיסוקכם – אל תתנו לקהל שלכם להתאמץ לפענח או לקרוא המון משפטי חג, כי מיד הוא יעבור לברכת החג הבאה, שתגיע אליו בעוד שנייה וחצי. דוגמה יפה וגם ברורה של ליזי פורת- ליווי לפני, בעת ואחרי רילוקשיין:

ליזי- לפני החג

 

  • קריאה לפעולה –  הגזמת! קריאה לפעולה בברכת חג? כן!
    בעדינות, בתחכום ואפשר גם לא! אבל אם עד היום ברכת חג היתה נחמדה ויפה, עם תוספת של קריאה פעולה,
    היא יכולה למנף את העסק.
    דוגמה ממנפת של פרי מוריס, סוכנת הביטוח שלך, אצלי מיד "הגלגלים" התחילו לעבוד:
    פרי- לפני החג

נתרמתם? אהבתם? קיבלתם חומר למחשבה? הלייק וחוות הדעת שלכם היא הדרייב שלי! 
מוזמנים:
א. להוסיף תגובה ולשתף איפה זה פגש אתכם.
ב. להצטרף לרשימת התפוצה שלי ולקבל עוד טיפים, תובנות ותוכן ששווה זהב גם לאימייל שלכם – הכי כיף לשמור על קשר!

שלכם,
שחף ויינר איתן,
מייסדת ומנכ"לית מצפנים – הזירה להתפתחות ותוצאות בעסקים

2 Responses to “טיפים להגדלת המכירות בתקופת חגים – איך לא להיות " עוד ברכת חג "”

  1. ליזי says : הגב

    פשוט ומקסים!
    תודה שחף, ושנה טובה לך ולמצפנים!

כתיבת תגובה

TOP